Franciza VITAL In Cateva Cuvinte

NU E UN SECRET
Pe timp de criza economica continua sa profite afacerile de profil alimentar.
Afacerea noastra se adreseaza micului gospodar de la sat sau de la oras care creste pui si intretine o gradina.
Magazinele VITAL ii ofera acestuia o gama diversa de produse necesare in gospodarie.
In plus, il invata cum sa creasca pui sanatosi, gustosi si mai ales rentabili.
Magazinele Vital doresc sa fie aproape de gospodari nu numai in ce priveste distanta geografica dar mai ales prin consultanta pe care o ofera gratuit, doar pentru a-i fideliza. Au trecut vremurile in care fiecare negustor spunea "marfa mea este cea mai buna". Aceasta lozinca a expirat.
Nici macar nu mai este suficient sa ai cea mai buna marfa. Nici cel mai bun pret.
Avem cele mai bune produse, cele mai corecte preturi dar mai avem ceteva servicii deosebit de importante incluse in pret. Facem clientul sa se simta important. Si este...
Dorim sa fim cei mai seriosi din acest domeniu si mai ales cei mai cinstiti cu clientii. DE SUCCESUL LOR IN CRESTEREA PASARILOR DEPINDE SUCCESUL AFACERII NOASTRE.

CINE INTRA IN AFACERE
Romania este o tara mare si extrem de "rurala". Este loc suficient pentru o astfel de afacere. Totusi, cu cat intri mai repede cu atat vei fi mai mult inaintea altora.

Daca vrei sa intri in echipa noastra te primim cu bucurie. Hai sa te descriu:

  • Ai spirit de initiativa si, de felul tau, esti optimist;
  • Ti-a placut intotdeauna sa profiti de oportunitati si, de cele mai multe ori ai avut succes;
  • Dispui de ceva bani dar nu foarte multi incat sa te gandesti la investitii mari. De aceea...
  • Doresti o afacere cu investitii mici si cu profit pe termen scurt;
  • Iti place sa lucrezi in echipa si mai ales sa contribui cu efort si idei constructive la lucrul echipei;
Daca nu cunosti nimic despre cum se face afacerea este foarte bine. Suntem gata sa te invatam. Daca stii cate ceva, stii de asemenea ca mai avem multe de invatat. Cea mai importanta conditie de succes o reprezinta increderea in afacere. Acest lucru are lor vazand alte magazine sau intalnind alti parteneri.

Increderea in noi o capeti pe parcurs...

CE INVESTESTI
Timp, efort, bani si... uneori nervi.
Referitor la timp, trebuie sa aducem in discutie in mod cinstit aspectul foarte sezonier al afacerii noastre.
In perioada de varf de sezon (martie-iunie) se lucreaza mult si se doarme mai putin.
In extrasezon (septembrie-ianuarie) poti sa-ti programezi si alte activitati conexe.
Rezerva-ti lunile din varf de sezon pentru efort maxim. Comunica acest lucru si la angajatii tai.
In ce priveste partea financiara, este recomandabil sa nu incepi afacerea avand datorii. Ai nevoie de un buget initial de 4-5000 de Euro. Citeste mai departe sa intelegi cum ii vei utiliza.
Referitor la nervi, nu-ti fa probleme! Nu vor fi nici mai multi nici mai putini decat in alte afaceri. De obicei apar cand se apropie ziua de 25 a lunii...

CE CASTIGI
Bani si stima. Avem estimari de profit pe tipuri de localitati si pe zone geografice.
Despre stima, cu siguranta prietenii ti se vor inmulti. Ca sa te copieze...

CAM CAT INVESTESTI
Intotdeauna nivelul investitiei este in functie de cat doresti sa te implici.
De pilda, poti sa optezi pentru un simplu magazin sau poti sa te adresezi unui judet si atunci ai nevoie si de un depozit (nu foarte mare). Sau poti sa incepi cu doua magazine.
Cheltuielile initiale (de start-up) se refera la:

  • cheltuielile cu amenajarea spatiului (sunt de bun simt – citeste mai departe si vei intelege),
  • cheltuieli cu deschiderea punctului de lucru si,
  • o suma tampon pentru completari de marfa.
Nu este obligatoriu sa achiti marfa cash dar este de preferat. Vei avea atunci adausul de pret cel mai bun si in plus, nu te mai complici cu CEC-uri s.a.m.d.


IMPORTANT !!! In 2013 nu percepem taxa de franciza. Doar o taxa de publicitate de 1% din vanzarile lunilor martie-mai. Se constituie un buget care se utilizeaza pentru reclame in general.

CU CE SE INCEPE
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa gasesti spatiul.
Daca dispui de spatiu proprietate, esti un om fericit pentru ca o buna parte din cheltuieli le scutesti. Daca trebuie sa cauti, urmareste:

  • suprafata de 40-80 mp pentru un magazin. Sa nu fie prea mare pentru ca va costa mult si nu se justifica. Pe 50 mp poti face vanzari de 4-500.000 ron/sezon.
  • spatiul va fi impartit in: spatiul de vanzare si spatiul de depozitare al magazinului;
  • usa si geam din termopan. Daca nu este, trebuie sa se puna.
  • spatiul de vanzare cu gresie pe pardosea. Daca nu este, trebuie sa se puna.
  • spatiul de vanzare cu pereti zugraviti in culori deschise (de preferat galben deschis).
  • loc de parcare pentru 3-4 masini si strada suficient de larga pentru a putea opri TIR-ul la descarcat.
Evident, acest pliant are rolul DOAR de a va starni interesul pentru aceasta afacere.

Detaliile se stabilesc la o cafea...

Daca doresti informatii suplimentare despre Franciza VITAL, citeste mai departe.

<< Inapoi