Franciza VITAL

Este o afacere in care vanzarea de pui si furaje se face in mod legal, profesionist si mai ales eficient.

Clientii se simt confortabil atunci cand cumpara produse zootehnice si agricole din magazine specializate, beneficiaza de consultanta gratuita si pot oricand sa apeleze pentru un sfat sau ajutor.

Aceste produse comercializate de magazinele VITAL sunt din ce in ce mai apreciate de catre gospodari care sunt incantati de rezultatele obtinute in cresterea pasarilor comparativ cu experientele din trecut.

Poti sa ai parte nu numai de o afacere interesamta, inedita si prospera. Aceasta afacere, iti garantez, iti va creste respectul din partea cunoscutilor si prietenilor. Unii dintre ei vor cauta sa te imite dar tu vei fi primul si le vei da lectii. Te va umple de pasiune si iti va da sentimentul ca faci un bine societatii.

Totusi, sa nu mergem prea departe si sa precizam ca Franciza Vital este o afacere buna pentru tine, doar daca:

1. doresti o afacere care functioneaza bine in Romania si care va functiona inca 20 de ani;
2. doresti o afacere care prospera mai ales in conditii de criza economica;
3. doresti o afacere "la cheie", cu o investitie mica si cu riscuri minore;
4. doresti o afacere in care nu esti singur ci ai permanent un ajutor si asistenta din partea Francizorului;
5. doresti o afacere care "merge singura" din anul al doilea de functionare.

Cu siguranta, oricine care este interesat de o afacere noua, doreste sa afle o estimare de profit. In acelasi timp, acest lucru este cel mai dificil de apreciat, evident, daca dorim sa fim corecti si sa nu creem doar iluzii.

Putem totusi, pe baza experientei din trecut, sa facem anumite estimari in ce priveste cifra de afaceri atat la magazine de la orase mari cat si de la sat. Astfel, in cazul magazinelor din orase resedinta de judet, vanzarile totale pot trece (in anul 3-4 de functionare) de 1.000.000 lei deci, adausul comercial brut trece de 200.000.

Pentru magazine aflate in orase mici sau comune importante ne putem astepta la cifre in jur de 500-600.000 lei/an bineinteles, pe fondul unor cheltuieli curente mai mici. Bineinteles, nu numai dimensiunea localitatii este importanta. Relieful, preocuparea personalului din magazin, concurentii locali, pretul cerealelor etc. sunt elemente care influenteaza vanzarile. De exemplu, un concurent cu produse inferioare calitativ aflat in preajma noastra, ne poate ajuta...

Certitudinea ca avem cei mai buni pui de carne si cele mai bune furaje care se vand prin magazine in Romania, ne creaza un sentiment de confort in relatia cu concurentii care vand aceste categorii de produse. Am putut constata de-a lungul anilor ca succesul in aceasta afacere (poate si in altele...) depinde in mod diresct de interesul care i se acorda in primul an de functionare: publicitate, aprovizionare, informare.

1. Spatiul comercial. Este primul pas:

  • proprietate sau inchiriat;
  • suprafata in jur de 40-50 mp, cu 2 incaperi (magazin si depozit), magazinul minim 20 mp;
  • zona potrivita: in orase resedinta – artere principale de intrare-iesire; in orase mici si comune mari- artera principala, centru sau targ.
  • Posibilitate de oprire TIR sau parcare pentru minim 3-4 masini.

2. Amenajare. Absolut de bun simt:

  • In spatiul de desfacere (magazin): pardoseala cu gresie, usa si vitrina din geam termopan, peretii reparati si zugraviti in galben deschis, tavanul alb. Rafturi metalice 2 m liniar;
  • In spatiul de depozitare – conditii optime de depozitare a furajelor pe europaleti (sa nu ploua, sa nu fie umiditate, igrasie etc);
  • Pe fatada magazinului si in strada – afisaje specifice

3. Conditii financiare. Iata ce lejer este:

  • In anul 2015, taxa de franciza este 1.000 Euro +TVA pentru partenerii care se angajeaza prin contract ca achita marfa la livrare..
  • Pentru Partenerii care doresc sa plateasca la termen, taxa de franciza este 3.000 Euro +TVA.
  • Nu exista redevente si nici alte taxe;
  • In lunile martie-mai, fiecare magazin Vital participa cu 1% din valoarea de achizitie a marfurilor, la crearea unui buget de publicitate ;
  • Cheltuieli cu amenajarea spatiului – pot fi mai mari sau mai mici, in functie de starea initiala a acestuia;
  • Cheltuieli la Registrul Comertului cu deschiderea firmei respectiv a punctului de lucru.

Pe acest site nu putem cuprinde in amanuntime tot ce presupune afacerea Vital si nici nu este nevoie. Pot fi aspecte specifice unei anumite situatii sau unei anume locatii.

Cel mai important lucru pentru tine este stabilirea unei intalniri cu Directorul de dezvoltare Vital pentru dezbaterea acestui subiect si gasirea celei mai eficiente solutii, adaptate la situatia data.

Spor la treaba !